FANDOM

Jadłowóz
Food Truck
Sezon 1
Odcinek 3
Premiera w Polsce 17.11.2015
Premiera 28.07.2015
Poprzedni Odcinek Filmik w necie
Następny Odcinek Chloe
Kod Produkcyjny 102A
Jadłowóz (ang. Food Truck) to trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu "Między nami, misiami" oraz ogółem.

Fabuła

Kiedy Misie odkrywają smak Chińskich Tacos z pewnego Jadłowozu, postanawiają założyć własny jadłowóz i sprzedawać jedzenie.

Pełny Odcinek

Po długim oczekiwaniu na obsługę w Jadłowozie z Chińskim Tacos, misie zostają źle obsłużone - otrzymują tylko jeden, marny kawałek niesmacznej potrawy. Po powrocie do domu, Lodomir przygotowuje calzone, które bardzo smakuje Misiom - po spożyciu tej potrawy, Misie wpadają na pomysł założenia własnego Jadłobusa. Interes na początku się nie kleił - ludzie przechodzili obojętnie mimo nalegania misiów, aż w końcu jedno z Leśnych Stworzeń jakim jest szop przyszło z pieniędzmi w pyszczku, Misie zastanawiały się, czy obsłużyć zwierzaka - mimo widocznego zakazu - jednak z satysfakcją sprzedały mu swoją pierwszą potrawę. Po pewnym czasie oczekiwań na dalszych klientów, do Jadłowozu misiów przyszła cała chmara Stworzeń Leśnych - Ci ucieszeni wydawali kolejne potrawy, aż nie obsłużyły ostatniego zwierzaka. Na końcu kolejki jednak stali właściciele innych budek, z zażaleniami, iż ich klienci straszą im ich własnych klientów. Misie widząc co dzieje się na miejscu nie były za bardzo przejęte, olały to, póki zwierzęta nie wymknęły się spod kontroli. Rozwścieczone zwierzęta otoczyły Misie i właścicieli Jadłowozów, kiedy Ci byli na jednym z wanów. Jeden z misiów wpadł na pomysł sporządzenia "ostatniego zdjęcia", miś szybkim ruchem wykonał selfie, a kiedy światło flash oślepiło resztę - do głowy niedźwiedzi przyszedł kolejny pomysł! Bohaterowie biegnąc po pojazdach oślepiali zwierzęta lampą błyskową, jednak kiedy tym skończyły się wany do manewrowania po nich, stworzenia jeszcze bardziej wściekłe niż wcześniej, gotowe do ataku czekały na ruch misiów. W tym czasie Właściciele Jadłowozów uciekli, a Panda bez nadziei rzucił swoim telefonem w stado zwierząt. Po tym, jak telefon trafił w skunksa, każdy znając finał czekał, aż ten się wydarzy. Kiedy skunks wydał z siebie już gaz o nieprzyjemnym zapachu, całe miejsce będące jeszcze parę chwil temu pełne ludzi - stało się niemalże opustoszałe, zostały w nim Misie, a te z całego szczęścia w nieszczęściu nawet cieszyły się, że to się tak skończyło. Mogły się wysmarować sosem pomidorowym i to też zrobiły, a podczas kąpieli misiów policjant dał tym mandat za między innymi karmienie zwierząt i prowadzenie pojazdu bez prawa jazdy.

Bohaterowie

Lokacje

Przedmioty

Ciekawostki

  • W tym odcinku telefon Pandy pojawia się najdłużej (łączny czas pojawiania się - Minuta i 14 sekund)
  • Odcinek pokazuje co się dzieje gdy nakarmimy zwierzęta .

Zobacz też