FANDOM

NIE MYLIĆ Z Nom Nom

Nom Nom
Nom Nom
Sezon 1
Odcinek 10
Premiera w Polsce 07.12.2015
Premiera 27.08.2015
Poprzedni Odcinek Dżinsowa Kurtka
Następny Odcinek Ninja ciszy
Kod Produkcyjny 105B

Nom Nom to dziesiąty odcinek pierwszego sezonu serialu "Między nami, misiami" oraz ogółem.

Fabuła

Lodomir odkrywa plan Nom Noma jak znowu zdobyć sławę.

Pełny Odcinek

Zaczyna się zwykły poranek. Grizz przeglądając internet znajduje nowy filmik Nom Noma. Znajduje także po tym filmik, w którym powiedziane jest, iż Nom Nom denerwował się na fanów podczas rozdawania autografów. Później przesłał filmik o tym, że też ma swoją robotę i pokazał jak karmi ,,swoje zwierzątka'', którymi są rekiny. Chwilę po tym ktoś puka do drzwi. Kiedy Grizz myśli, że to jego zamówienie okazuje się, że przyszedł Nom Nom, który udaje biednego i smutnego. Misie więc zapraszają go do domu, ale Lodomirowi się to nie podoba. Wkrótce potem Lodomir słyszy głos koali z garażu więc postanawia tam wejść. Okazuje się, że ten ma plan, jak odzyskać sławę. Lodomir kamufluje się, Ale przypadkowo coś porusza. Gdy wychodzi z garażu wpada w pułapkę przygotowaną przez nom noma. Rano misie tam przechodzą, ale Nom Nom zapewnia ich, że tam nikogo nie ma. Jednak niedawno po tym wpada tam także listonosz z przesyłką dla Grizza, którym był mały model helikoptera. Potem widzimy Pandę, Grizza i Nom Noma na plaży, przygotowujących się do nagrania filmu. Jednak gdy Nom Nom wpuszcza rekiny do basenu, misie psują film gdy koala chce do niego wkroczyć. Jednak przylatuje Lodomir... TAK, przylatuje trzymając helikopter który zamówił Grizz! Uratował ich... A Nom Nom? Cóż, wpadł do waty cukrowej i wystąpił tak w filmiku, odzyskując sławę!

Bohaterowie

Lokacje

Przedmioty

Piosenki

Ciekawostki

  • Lodomir nie może krzyczeć.

Zobacz też