FANDOM

Randka Pandy
Panda's Date
Sezon 1
Odcinek 5
Premiera w Polsce 23.11.2015
Premiera 30.07.2015
Poprzedni Odcinek Chloe
Następny Odcinek Dzień z życia misia
Kod Produkcyjny 103A
Randka Pandy (ang. Panda's Date) to piąty odcinek pierwszego sezonu serialu "Między nami, misiami" oraz ogółem.

Fabuła

Po wypadku na rynku, Panda spotyka kobietę jego marzeń.

Pełny Odcinek

Podczas darmowych degustacji rynkowych produktów misiów, jeden z nich - Panda - zjada ciastka z orzechami, na które jest uczulone, kiedy Misie przestraszone wołają o pomoc, nadchodzi Lucy, która szybko pomaga Pandzie. Panda zaczyna się podkochiwać w dziewczynie. Po całym incydencie, Grizzli, Lodomir i Panda idą z Lucy nad jezioro, rzucają tam kamieniami, pływają na zabawkowych łabędziach i świetnie się bawią. Oprócz Pandy. Kiedy Lucy po spotkaniu odwozi niedźwiedzie, te umawiają się z nią w restauracji Le Expensive na wspólny posiłek. Kiedy Panda czujący możliwość wykorzystania sytuacji zamyka swoich braci w szafie pod pretekstem zabawy i idzie do restauracji na wyznaczoną przez Lucy godzinę. Na "randce" z dziewczyną czuje się niezręcznie, a jeszcze bardziej zaczyna się krępować, kiedy widzi swoich braci przed Le Expensive. Po tym, jak braciom Pandy udaje się dostać do restauracji, ten chowa się z Lucy po wszystkich kątach restauracji... oczywiście Lucy całą sytuacją była niezwykle zdezorientowana. Kiedy Miś znajduje się z wybranką losu pod stołem, zjada jej zamówienie - sałatkę z orzeszkami ziemnymi - trafia do szpitala, gdzie tłumaczy się braciom.

Bohaterowie

Lokacje

Przedmioty

Piosenki

Ciekawostki

  • Panda jest głównym protagonistą tego odcinka, a Lodomir i Grizzli głównymi antagonistami.
  • Brat Lucy - jak Panda - jest uczulony na orzechy.

Zobacz też